Zintegrowany System Kwalifikacji

Zadbaj o rozwój zawodowy

Czym jest Zintegrowany System Kwalifikacji?

Zintegrowany System Kwalifikacji został wprowadzony w Polsce w 2016 roku i ma na celu zintegrowanie i ujednolicenie sposobów nadawania kwalifikacji oraz ich jakości. Dzięki ZSK, określone zostały wspólne zasady, wymogi i standardy.

ZSK to świetna możliwość dla osób, które chcą zdobywać nowe kwalifikacje i podnosić swoje kompetencje. System ten ma na celu zwiększenie liczby osób zainteresowanych formalnym uznaniem swoich umiejętności oraz rozwojem zawodowym. Pozytywnie wpływa na sytuację zawodową i poczucie bezpieczeństwa pracowników na rynku pracy.

ZSK gwarantuje wysokie standardy kształcenia. System ten umożliwia zdobycie kwalifikacji nie tylko w ramach systemów oświaty i szkolnictwa wyższego, ale także przez organizacje branżowe.

Nie czekaj dłużej i zdobądź nowe kwalifikacje w ramach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Daj sobie szansę na rozwój zawodowy i popraw swoją sytuację na rynku pracy.

Warunki uznania kwalifikacji

Pytanie 1: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawiera opis efektów kształcenia / uczenia się.

Pytanie 2: Czy procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji?
Procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji. Są powołane niezależne zespoły trenerów oraz egzaminatorów w strukturze firmy.

Pytanie 3: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji jest rozpoznawalny i uznawany w danej branży/sektorze, tzn. czy otrzymał pozytywne rekomendacje od co najmniej 5 pracodawców danej branży/ sektorów lub Certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji uznawany jest przez wiele firm z branży beauty, a także otrzymał pozytywne rekomendacje od min. 5 przedsiębiorstw z Polski.

Nazwa jednostki certyfikującej: EduGate sp. z o.o.

Uczestnik po szkoleniu otrzymuje zaświadczenie na mocy innych przepisów prawa, tj. zgodnie z: Procedurą realizacji usług rozwojowych kończących się nabyciem kwalifikacji zawodowych na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o Zintegrowanych Systemie Kwalifikacji (Dz.U. 2016, poz.64).; Raport Referencyjny “Odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji na rzecz Uczenia się przez całe życie do europejskiej ramy kwalifikacyjnej”.; Interpretacje Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju w zakresie nabywania kompetencji i kwalifikacji; poświadczające uzyskanie kompetencji oraz certyfikat będący dowodem na uzyskanie kwalifikacji w zawodzie.

Zobacz, jakie kwalifikacje zdobędziesz z EduGate

Wizażysta. Kreowanie wizerunku osobistego oraz biznesowego

NAZWA KWALIFIKACJI: Wizażysta. Kreowanie wizerunku osobistego oraz biznesowego
NAZWA JEDNOSTKI WALIDUJĄCEJ: EduGate sp. z o.o.
NAZWA DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO UZYSKANIE KWALIFIKACJI: Certyfikat potwierdzający nadanie kwalifikacji
OKRES WAŻNOŚCI: Bezterminowy
GRUPA DOCELOWA: Osoby zainteresowane podniesieniem kwalifikacji w zakresie wizażu, w obszarze dotyczącym dobierania kolorów, stylizacji włosów i makijażu, doborze garderoby oraz stosowania elementów komunikacji niewerbalnej.
LICZBA GODZIN: 28
RAMOWY PROGRAM:
Moduł 1: Analiza kolorystyczna i dobór garderoby 6h (8 h lekcyjnych)
Dzień 1:
Godziny: 9:00-15:00 (online)

  1. Wprowadzenie do koncepcji wizerunku osobistego i biznesowego oraz znaczenia dobrego wizerunku.
  2. Kolorystyka – teoria kolorów, harmonia kolorów, kolory podstawowe i wtórne.
  3. Analiza kolorystyczna – nauka, które kolory najlepiej pasują do danego typu urody.
  4. Dobór garderoby – jakie elementy garderoby są najlepsze dla danej figury, jak dobrać dodatki.
  5. Praktyczne ćwiczenia – analiza kolorystyczna uczestników, dobór odpowiednich kolorów ubrań i dodatków.

Moduł 2: Stylizacja włosów i makijaż 6h (8 h lekcyjnych)
Dzień 2:
Godziny: 9:00-15:00 (stacjonarnie)

  1. Stylizacja włosów – jak dobrać odpowiednią fryzurę do kształtu twarzy oraz typu urody.
  2. Makijaż – jak wykonywać makijaż odpowiedni dla danego typu urody i okoliczności (makijaż dzienny vs wieczorowy).
  3. Praktyczne ćwiczenia – stylizacja włosów i makijaż.

Moduł 3 – Komunikacja niewerbalna 3h (4 h lekcyjnych)
Dzień 3:
Godziny: 9:00-12:00 (online)

  1. Komunikacja niewerbalna – jak używać ciała, by wpłynąć na sposób, w jaki jest się odbieranym przez innych (np. gestykulacja, mimika, postawa ciała).
  2. Stylizacja dla określonej okazji – jak dobrać garderobę i makijaż dla różnych okazji (np. spotkanie biznesowe, randka, impreza).
  3. Praktyczne ćwiczenia – komunikacja niewerbalna i stylizacja.

Moduł 4 – Sesja fotograficzna 5h (6,66 h lekcyjnych)
Dzień 4:
Godziny: 9:00-14:00 (stacjonarnie)

  1. Wykonanie makijażu fotograficznego dopasowanego do urody, typu kolorystycznego oraz ubioru modela/modelki.
  2. Profesjonalna sesja fotograficzna
    • na co zwrócić uwagę przygotowując makijaż do profesjonalnej sesji zdjęciowej
    • jakie stylizacje sa odpowiednie oraz jakich unikać szykując się do sesji

Moduł 5 – Egzamin 1h (1.34h lekcyjnych)
Dzień 5:
Godziny: 14:00-15:00 (stacjonarnie)
Egzamin (60 minut)

CEL EDUKACYJNY: Celem edukacyjnym szkolenia “Kreowanie wizerunku” jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu kolorystyki, stylizacji, komunikacji niewerbalnej oraz makijażu i fryzur, które pomogą im w kreowaniu pozytywnego wizerunku osobistego i biznesowego.
PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNIK, KTÓRY W NIM UCZESTNICZYŁ POZYSKAŁ EFEKTY:
WIEDZA:

  • definiuje różne rodzaje skóry i potrzeby pielęgnacyjne
  • analizuje typ urody
  • charakteryzuje techniki makijażu odpowiednie dla różnych typów urody
  • rozumie, jak dobierać odpowiednie kolory podkreślające indywidualny styl
  • zna umiejętności przygotowywania makijażu podkreślającego urodę
  • opisuje triki makijażystów podkreślające mocne strony wizerunku i tuszujące niedoskonałości
  • kreuje pozytywny wizerunek osobisty i biznesowy za pomocą makijażu i stylizacji
  • definiuje zasady odpowiedniego przygotowania do sesji zdjęciowej pod względem makijażu, fryzury i stylizacji
  • rozumie wpływ właściwej pielęgnacji skóry i dobierania kosmetyków na zdrowie skóry i samopoczucie

UMIEJĘTNOŚCI:

  • przeanalizuje typ twarzy (z podziałem na rodzaj owalu twarzy, konturowanie twarzy, oczy, brwi, usta i nos)
  • świadomie dobiera kosmetyki i kolory pasujące do indywidualnego typu urody
  • wykonuje profesjonalny makijaż w wersji: dzienny, wieczorowy, czy też na sesję zdjęciową
  • potrafi zadbać o skórę i włosy
  • przygotowuje klienta do profesjonalnej sesji zdjęciowej pod względem zarówno makijażu, jak i stylizacji
  • kreuje pozytywny wizerunek osobisty oraz biznesowy

KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

  • ma świadomość wpływu wizerunku na relacje interpersonalne i biznesowe
  • wykorzystuje zdobyte umiejętności do kreowania pozytywnego wizerunku osobistego i zawodowego
  • rozumie potrzeby innych osób w zakresie wizerunku i stylizacji
  • ocenia i dostosowuje wizerunek do różnych sytuacji i oczekiwań

SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
Uczestnicy przejdą egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz wykonają zadanie praktyczne. Weryfikacji dokona niezależny egzaminator, spoza zespołu trenerskiego prowadzącego zajęcia.
Uczestnicy przejdą egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz wykonają zadanie praktyczne. Weryfikacji dokona niezależny egzaminator, spoza zespołu trenerskiego prowadzącego zajęcia.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zdobycie na egzaminie wyniku na poziomie min. 70% prawidłowych odpowiedzi w części teoretycznej i pozytywnej oceny w części praktycznej.
Wymagania dla egzaminatora: Wykształcenie wyższe z zakresu wizażu i/lub kreowania wizerunku, albo udokumentowane minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w branży beauty.
Wyposażenie sali / stanowiska egzaminacyjnego: Egzamin odbędzie się stacjonarnie w wygodnej sali.

NAZWA JEDNOSTKI CERTYFIKUJĄCEJ: EDUGATE SP. Z O.O.
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje zaświadczenie na mocy innych przepisów prawa, tj. zgodnie z: Procedurą realizacji usług rozwojowych kończących się nabyciem kwalifikacji zawodowych na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o Zintegrowanych Systemie Kwalifikacji (Dz.U. 2016, poz.64).; Raport Referencyjny “Odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji na rzecz Uczenia się przez całe życie do europejskiej ramy kwalifikacyjnej”.; Interpretacje Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju w zakresie nabywania kompetencji i kwalifikacji; poświadczające uzyskanie kompetencji oraz certyfikat będący dowodem na uzyskanie kwalifikacji w zawodzie.

Wizażysta. Kreowanie wizerunku w oparciu o makijaż osobisty oraz analizę kolorystyczną

NAZWA KWALIFIKACJI: Wizażysta. Kreowanie wizerunku w oparciu o makijaż osobisty oraz analizę kolorystyczną
NAZWA JEDNOSTKI WALIDUJĄCEJ: EduGate sp. z o.o.
NAZWA DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO UZYSKANIE KWALIFIKACJI: Certyfikat potwierdzający nadanie kwalifikacji
OKRES WAŻNOŚCI: Bezterminowy
GRUPA DOCELOWA: Osoby zainteresowane podniesieniem kwalifikacji w zakresie wizażu, w obszarze kreowania wizerunku w oparciu o makijaż osobisty oraz analizę kolorystyczną.
LICZBA GODZIN: 28
RAMOWY PROGRAM:
I SPOTKANIE online 1h 30 minut (2h lekcyjne)

  1. Poznajmy się ! „przełamanie lodów”. Każda z uczestniczek opowiada kilka słów o sobie, o tym czego oczekuje od szkolenia, co sprawia jej największą trudność w malowaniu siebie.
  2. Pielęgnacja kluczem do sukcesu w udanym makijażu. Przygotowanie pod makijaż. Lista przykładowych kosmetyków do pielęgnacji.
  3. Najlepsze kosmetyki i akcesoria do makijażu. Omówienie. Kosmetyki: Podkłady, pudry, bronzery, róże, rozświetlacie, kredki, cienie do powiek, pigmenty, tusze do rzęs i do brwi, pomadki, konturówki. Akcesoria: pędzle, gąbeczki itp.

II SPOTKANIE na żywo 6h (8 h lekcyjnych)
Poznaj twarz.

  1. Analiza form, kształtów i kolorów. Jaki jest Twój owal twarzy? Klasyczny podział na 10 owali.
  2. Idealne konturowanie twarzy (odpowiednie użycie bronzera, różu, rozświetlacza) – harmonia w proporcjach twarzy, podziały na 3 strefy
  3. Oczy. Rozstaw oczu, proporcje, kształty. Kolor tęczówek a makijaż
  4. Brwi ramą dla Twoich oczy. Podstawowy pomiar początek, najwyższy punkt i koniec brwi.
  5. Nos. Triki: wydłużanie lub skracanie optyczne nosa
  6. Usta. Idealny kształt
    • Analiza kolorystyczna / Koło kolorów
    • Kolory pomadek i konturówek. Hasło: każda kobieta ma swój idealny kolor pomadki.
    • Technika „7 kroków”: sposób na idealnie wyrysowane symetryczne usta
    • Korekcyjny makijaż ust: jak go wykonać, by makijaż wyglądał naturalnie. Optyczne pomniejszanie lub powiększanie ust
    • Nowoczesny makijaż ust wg najnowszych trendów 20232. Nowoczesny makijaż dzienny, czyli „soft glow makeup”
    • Współczesne techniki makijażu STROBING & SHADING

Pokaz danego makijażu na jednej z uczestniczek szkolenia. W tym czasie pozostałe uczestniczki krok po kroku wykonują równocześnie z instruktorką ten sam makijaż na modelce/modelu.
III SPOTKANIE na żywo 6h (8 h lekcyjnych)

  1. Analiza kolorystyczna / 4 podstawowe typy kolorystyczne w urodzie – Koło kolorów- jakie są najkorzystniejsze kolory w makijażu i ubiorze dla danego typu kolorystycznego
  2. Makijaż wieczorowy. Makijaż „red carpet” z kreską eyelinerową i czerwonymi ustami.
    • sposób na idealną kreską dopasowaną do indywidualnego kształtu oka dla każdej z uczestniczek
    • idealne czerwone usta, ćwiczenie techniki „7 kroków”
    • pokaz danego makijażu na modelce/modelu – w tym czasie pozostałe uczestniczki krok po kroku wykonują równocześnie z instruktorką ten sam makijaż na modelce/modelu

Pokaz danego makijażu na jednej z uczestniczek szkolenia. W tym czasie pozostałe uczestniczki krok po kroku wykonują równocześnie z instruktorką ten sam makijaż na modelce/modelu.
IV SPOTKANIE w studio fotograficznym 6h (8 h lekcyjnych)

  1. Wykonanie makijaży fotograficznych dopasowanych do urody, typu kolorystycznego oraz ubioru modela/modelki.
  2. Profesjonalna sesja fotograficzna
    • na co zwrócić uwagę przygotowując makijaż do profesjonalnej sesji zdjęciowej
    • jakie stylizacje są odpowiednie oraz jakich unikać szykując się do sesji

V SPOTKANIE na żywo 1h 30 minut (2h lekcyjne)

  1. Omówienie ewentualnych trudności i wątpliwości związanych z wykonywaniem makijażu poznanego na szkoleniu.
  2. Pytania i odpowiedzi.
    • Sposoby na trwałość makijażu, bazy, spray’e i pudry fiksujące.
    • Egzamin (60 minut)

CEL EDUKACYJNY: Kurs przygotowuje do samodzielnego tworzenia i analizowania makijażu oraz stylizacji kolorystycznej, dostosowanych do indywidualnych cech i potrzeb, w celu budowania pozytywnego wizerunku osobistego i zawodowego klientów.

PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNIK, KTÓRY W NIM UCZESTNICZYŁ POZYSKAŁ EFEKTY:
WIEDZA:

  • zna różne rodzaje skóry i potrzeby pielęgnacyjne
  • potrafi przeanalizować typ urody
  • charakteryzuje techniki makijażu odpowiednie dla różnych typów urody
  • rozumie, jak dobierać odpowiednie kolory podkreślające indywidualny styl
  • zna umiejętności przygotowywania makijażu podkreślającego urodę
  • opisuje triki makijażystów podkreślające mocne strony wizerunku i tuszujące niedoskonałości
  • potrafi kreować pozytywny wizerunek osobisty i biznesowy za pomocą makijażu i stylizacji
  • zna zasady odpowiedniego przygotowania do sesji zdjęciowej pod względem makijażu, fryzury i stylizacji
  • rozumie wpływ właściwej pielęgnacji skóry i dobierania kosmetyków na zdrowie skóry i samopoczucie

UMIEJĘTNOŚCI:

  • analizuje typ twarzy (z podziałem na rodzaj owalu twarzy, konturowanie twarzy, oczy, brwi, usta i nos)
  • świadomie dobiera kosmetyki i kolory pasujące do indywidualnego typu urody
  • wykonuje profesjonalny makijaż w wersji: dzienny, wieczorowy, czy też na sesję zdjęciową
  • potrafi dbać o skórę i włosy
  • przygotowuje klienta do profesjonalnej sesji zdjęciowej pod względem zarówno makijażu, jak i stylizacji
  • kreuje pozytywny wizerunek osobisty oraz biznesowy

KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

  • ma świadomość wpływu wizerunku na relacje interpersonalne i biznesowe
  • wykorzystuje zdobyte umiejętności do kreowania pozytywnego wizerunku osobistego i zawodowego
  • rozumie potrzeby innych osób w zakresie wizerunku i stylizacji
  • potrafi współpracować z innymi uczestnikami szkolenia oraz specjalistami z zakresu makijażu i stylizacji
  • ocenia i dostosowuje wizerunek do różnych sytuacji i oczekiwań

SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
Uczestnicy przejdą egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz wykonają zadanie praktyczne. Weryfikacji dokona niezależny egzaminator, spoza zespołu trenerskiego prowadzącego zajęcia.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zdobycie na egzaminie wyniku na poziomie min. 70% prawidłowych odpowiedzi w części teoretycznej i pozytywnej oceny w części praktycznej.
Wymagania dla egzaminatora: Wykształcenie wyższe z zakresu wizażu i/lub kreowania wizerunku, albo udokumentowane minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w branży beauty.
Wyposażenie sali / stanowiska egzaminacyjnego: Egzamin odbędzie się stacjonarnie w wygodnej sali.

NAZWA JEDNOSTKI CERTYFIKUJĄCEJ: EDUGATE SP. Z O.O.
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje zaświadczenie na mocy innych przepisów prawa, tj. zgodnie z: Procedurą realizacji usług rozwojowych kończących się nabyciem kwalifikacji zawodowych na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o Zintegrowanych Systemie Kwalifikacji (Dz.U. 2016, poz.64).; Raport Referencyjny “Odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji na rzecz Uczenia się przez całe życie do europejskiej ramy kwalifikacyjnej”.; Interpretacje Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju w zakresie nabywania kompetencji i kwalifikacji; poświadczające uzyskanie kompetencji oraz certyfikat będący dowodem na uzyskanie kwalifikacji w zawodzie.

Kreowanie marki i wizerunku, czyli podstawy marketingu i public relations

NAZWA KWALIFIKACJI: Kreowanie marki i wizerunku, czyli podstawy marketingu i public relations
NAZWA JEDNOSTKI WALIDUJĄCEJ: EduGate sp. z o.o.
NAZWA DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO UZYSKANIE KWALIFIKACJI: Certyfikat potwierdzający nadanie kwalifikacji
OKRES WAŻNOŚCI: Bezterminowy
GRUPA DOCELOWA: Osoby zainteresowane podniesieniem kwalifikacji w zakresie kreowania marki i wizerunku w Internecie
LICZBA GODZIN: 28
RAMOWY PROGRAM:
Dzień 1 (7,5 godziny):

  1. Wprowadzenie do marketingu i public relations – 1 godzina
  2. Istota zjawiska marketingu, pojęcie marketingu i marki – 1 godzina
  3. Elementy wizerunku marki, postrzeganie marki, formułowanie i wdrażanie strategii marketingowych – 1,5 godziny
  4. Różnica między strategią marki a strategią komunikacji, analiza środowiska i trendów – 1 godzina
  5. Zachowania nabywców, zachowania konsumenckie, wpływ marketingu na kształtowanie potrzeb i postaw – 1,5 godziny
  6. Grupy docelowe, Insight konsumencki, tworzenie persony marki – 1 godzina
  7. Archetypy marki, segmentacja rynku (4P) – 0,5 godziny

Dzień 2 (7,5 godziny):

  1. Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – 1 godzina
  2. Instrumenty promocji i ich wykorzystywanie, różnica między marketingiem a public relations – 1 godzina
  3. Public relations w komunikacji społecznej, public relations w sytuacji kryzysowej, narzędzia Public relations – 1,5 godziny
  4. Czarny PR – instrumenty i przykłady – 1 godzina
  5. Marketing i public relations w praktyce: techniki i metody manipulacji w reklamie, reguły wywierania wpływu, analiza wybranych kampanii – 2 godziny
  6. Analiza różnic między reklamą online i offline, siła koloru w reklamie – 1 godzina

Dzień 3 (7,5 godziny):

  1. Storytelling, narzędzia i niestandardowe metody kształtowania wizerunku marki – 1,5 godziny
  2. Kampanie społeczne jako jeden z elementów budowania wizerunku marki, zmiana wizerunku marki obecnej na rynku – 1 godzina
  3. Kolaboracja marek jako sposób na budowanie wizerunku, personal branding, strategie autoprezentacji – 1,5 godziny
  4. Zadania praktyczne dotyczące omawianego materiału – 2 godziny
  5. Marketing w mediach społecznościowych w pigułce: nowe media jako rewolucja społecznościowa, specyfika komunikowania (się) poprzez media społecznościowe – 1,5 godziny

Dzień 4 (5,5 godziny zajęć + 1 godzina egzaminu):

  1. Etyka a aktywności podejmowane w mediach społecznościowych, wykorzystanie social media w różnych obszarach biznesu – 1,5 godziny
  2. Media społecznościowe w aktywnościach podejmowanych przez różne grupy wiekowe – 1 godzina 3. Charakterystyka Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok – 1,5 godziny
  3. Zadania praktyczne dotyczące omawianego materiału – 1,5 godziny
  4. Egzamin prowadzony przez egzaminatora zewnętrznego, niezależnego od zespołu trenerskiego prowadzącego zajęcia – 1 godzina

CEL EDUKACYJNY: Kurs “Kreowanie marki i wizerunku, czyli podstawy marketingu i public relations ” przygotowuje uczestników do prowadzenia podstawowych działań z zakresu marketingu oraz public relations w mikro oraz małych przedsiębiorstwach w różnych sektorach. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat kreowania wizerunku marki, stosowania strategii marketingowych oraz wykorzystywania narzędzi public relations.
PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNIK, KTÓRY W NIM UCZESTNICZYŁ POZYSKAŁ EFEKTY:
WIEDZA:

  • definiuje pojęcia związane z marketingiem, wizerunkiem oraz strategią marketingową
  • rozróżnia podstawowe narzędzia związane marketingiem i PR oraz budowaniem marki
  • charakteryzuje marketing w mediach społecznościowych oraz dobiera odpowiednie narzędzia do działań konkretnego podmiotu w tej przestrzeni
  • definiuje techniki manipulacji w reklamie
  • zna reguły wywierania wpływu
  • charakteryzuje wpływ marketingu na kształtowanie postaw i decyzji konsumenckich
  • opanował podstawowe techniki autoprezentacji i budowania wizerunku marki osobistej

UMIEJĘTNOŚCI:

  • określa cele i strategie
  • poprawnie stosuje narzędzia z zakresu marketingu online i offline
  • potrafi przeanalizować środowisko oraz trendy
  • dokonuje analizy otoczenia konkurencyjnego oraz określa potencjał strategiczny przedsiębiorstwa
  • potrafi przygotować angażujące treści reklamowe
  • potrafi dopasować działania w mediach społecznościowych do strategii marki
  • potrafi przygotować podstawowe elementy strategii marki

KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

  • ma świadomość wpływu marketingu oraz mediów społecznościowych na kształtowanie postaw społecznych
  • potrafi wykorzystać zdobyte umiejętności do budowania wizerunku marki osobistej
  • rozumie marketingowe potrzeby klienta
  • proponuje długoterminowe rozwiązania z zakresu marketingu i public relations
  • rozpoznaje techniki manipulacji stosowane wobec społeczeństwa

SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
Uczestnicy przejdą egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz wykonają zadanie w postaci case study. Weryfikacji dokona niezależny egzaminator spoza zespołu trenerskiego prowadzącego zajęcia.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zdobycie na egzaminie wyniku na poziomie min. 70% prawidłowych odpowiedzi.
Wymagania dla egzaminatora: Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu i public relations, minimum dwuletnie udokumentowane doświadczenie w pracy w branży marketingu i/lub public relations.
Aby wziąć udział w walidacji potrzebny jest komputer, laptop, tablet lub telefon ze stabilnym łączem internetowym i bez blokad firmowych. Zalecana minimalna prędkość pobierania danych: 10 Mb/s oraz prędkość wysyłania: 5 Mb/s. Twój komputer powinien posiadać minimum: najnowszą wersję przeglądarki internetowej (najlepiej Google Chrome), 2- rdzeniowy procesor 1,6 GHz lub szybszy, pamięć 4 GB pamięci RAM (wersja 32-bitowa – 2 GB).

NAZWA JEDNOSTKI CERTYFIKUJĄCEJ: EDUGATE SP. Z O.O.
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje zaświadczenie na mocy innych przepisów prawa, tj. zgodnie z: Procedurą realizacji usług rozwojowych kończących się nabyciem kwalifikacji zawodowych na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o Zintegrowanych Systemie Kwalifikacji (Dz.U. 2016, poz.64).; Raport Referencyjny “Odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji na rzecz Uczenia się przez całe życie do europejskiej ramy kwalifikacyjnej”.; Interpretacje Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju w zakresie nabywania kompetencji i kwalifikacji; poświadczające uzyskanie kompetencji oraz certyfikat będący dowodem na uzyskanie kwalifikacji w zawodzie.

Dlaczego warto?

01

Potwierdzona jakość

EduGate sp. z o.o. posiada certyfikat SUS 2.0 potwierdzający, że spełnia wymagania standardu usług szkoleniowo-rozwojowych, wydany przez DEKRA Certification. Dzięki temu jesteśmy uprawnieni do realizacji usług dofinansowanych ze środków publicznych poprzez Bazy Usług Rozwojowych (BUR). EduGate sp. z o.o. jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

02

Dofinansowanie ze środków unijnych

Możesz otrzymać dofinansowanie 89% wartości szkolenia. Przerażają Cię formalności? Nie martw się – zrobimy to za Ciebie! Skup się na swoim rozwoju, a my zajmiemy się resztą!

03

Profesjonalni trenerzy

Zespół trenerów składa się z doświadczonych specjalistów, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Zapewniamy wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalne prowadzenie szkoleń, co pozwala naszym klientom na zdobycie cennych umiejętności łatwo i skutecznie.

04

Indywidualne podejście

U nas każde szkolenie jest wyjątkowe. Dopasowujemy je do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Nieustannie rozwijamy naszą ofertę , aby spełnić najbardziej wymagające oczekiwania.